NAJCZĘSCIEJ ZADAWANE PYTANIA



Jakie są dostępne metody płatności?

Dostępne są następujące metody płatności:

- Płatność przelewem tradycyjnym 

- Płatność natychmiastowa przelewy24

- Płatność przez serwis Allegro z opcją " ochrona kupującego "

- płatność kartą VISA / MASTERCARD - wkrótce

- płatność przy odbiorze - wkrótce



Jaki jest koszt dostawy?

Darmowa dostawa ( 0 zł ) - przy płatności przelewem tradycyjnym bądź przy płatności przez system przelewy24



Ile zajmuje dostarczenie produktu ?

Czas dostarczenia zamówienia wynosi 3 - 6 dni roboczych przy wyborze płatność przelewem od momentu wprowadzenia przesyłki do systemu śledzeń przewoźnika.

* w okresie świątecznym ( miesiąc grudzień ) możliwe opóźnienia przewoźników. 

Operatorem dostawy jest Poczta Polska.

 Na podstawie dostarczonego numeru listu przewozowego można monitorować przebieg dostawy na stronie emonitoring.poczta-polska.pl



Czy jest możliwość odbioru towaru osobiście?

W chwili obecnej nie ma możliwości odbioru osobistego zamawianego towaru.



Jak mogę zgłosić reklamację?

Jeżeli zamówione obuwie uległo uszkodzeniu należy zgłosić to poprzez mail kontakt@obuwiee.pl opisując powstałe uszkodzenia. Nie zapomnij podać numeru zamówienia.



Chcę zwrócić towar, jak to zrobić?

Jeżeli chcesz zwrócić zamówiony produkt prosimy o kontakt mail kontakt@obuwiee.pl, pokierujemy Cię krok po kroku.



Mam dodatkowe pytania, gdzie mogę uzyskać odpowiedź?

nasz adres mailowy to : kontakt@obuwiee.pl

telefonicznie pod numerem telefonu : (22) 270 60 91